elektrikli araba…

ev cardoğdum doğalı otomobiler çizerim bulduğum en ufak boş sayfaya, tasarıma olan merakım ve yeteneklerim böyle oluşmaya başladı… hayallerimden biri de kendi otomobilimi yapmaktı. zaman zaman google’da böyle bilgiler arar dururum. bu gün ise bir elektrikli araba yapmak için ne lazım olur ve kaça patlar vs anlatır cinsinden avangard bir site buldum, sonra anladım ki bu site sıfır emisyonu savunan zincirin bir halkası… hatırlasak eğer, bir aralar who killed the electric car diye bir oluşum da vardı ;) zaten hep sorarım kendime; un, şeker hazırken neden helva yapılmaz diye… öyle ya; yüksek verimli elektrik motorları, hızlı şarj olan piller, aerodinamikteki ilerlemeler hepsi çok ileride… neden elektrik enerjili araçlara geçilmiyor ki? niyet belli… damlalıkla verme muhabbeti… hatta, prison break dizisinde amerikan derin devletinin esas gelir kapısıda buydu…. nereden nereye yine :) ben her halükarda, kendi aracımı tasarlayıp onu kullanmak istiyorum, belki birgün olur….

Bir Cevap Yazın

