ye kürküm ye!

istisnalar dışında hemen herkesin başına gelen bir hikayedir bu nasrettin hocanın başına gelenler…. ne olmuştu kısaca bir hatırlarsak ;)
nasrettin hoca bir gün layla’ya girmek ister ancak kapıdaki görevliler onu beğenip içeri almazlar…

“niye” diye soran hocaya, kılığını beğenmedikleirni ima ederler ve hoca’da geri döner haliyle :)

günlerden bir gün layla’nın kapısında, oralarda ozaman kadar görülmemiş bir araç belirir. araç lamborgini diablo 2’nin modifiyeli halidir…içinden inen nasrettin hocadır ve kılık kıyafet pek bir yerindedir… hocayı tanıyamayan görevliler bin bir yalakalıkla içeri buyur ederler :)
içeri giren hoca barın birine yaklaşır ve bir adet sex on the beach sipariş eder… içkisi hazırlanan hoca, bir bardak içkiyi gucci marka takım elbisesinden aaşğı boca eder ve ekler iç guccim iç…

yaa işte böyle oldu post moder nasrettin hoca fıkrası… peki neden anlattım?

ben de geçen gün, bir bankaya girdim, üzerimde o günün havasını yansıtan günlük ve sıkıcı bir hava yaratan kıyafetlerim vardı :) yani herzamanki gibi giyinmiştim… ( giresun’un aksine ben her gün bayrama gider gibi giyinmem ;) ) ukela tavırlı banka görevlisi, sanki oraların sahibiymiş edasıyla üffleye püfleye “görevini” yapıyor… evrakları vs yi sert ve umursamaz tavırlarıyla imzalıyor fırlatıyor atıyor birleyler yapıyor… tatataa taammm… zaten hava bunalımlı ve sinir kat sayım 10 fredy gücünde :) hemen odaklandım memura…
sıra bana geldi ve memur bana kendini beğenmiş bir biçimde bakarak ” sen ” dedi ” senin neyin var ” ???

işlemimi hallederken, gözlerimi kırpmadan ona baktım, bana eşlik eden arkadaşım huyumu bilerek tedirgin oldu ;)

ona bakarken aklımda, acaba o sandalyede oturup koca kıçını daha da büyütmekten başka bir meziyeti var mıdır acaba? diye kendi kendime düşünüyordum, bu küstah tavırlarına dayanak neydi? takım elbise giyiyor ve ayda 600 ya da 700 ytl alıyor olması mıydı? gülünç :)

işlemimi bitir di ve aynı tavırla ” başka “…

kendimi tutamadan ” isminiz neydi ” diye sordum, “abdullah ” dedi… arkadaşım heyecanla hemen araya daldı, “ehe tanıyor musun?” dedi… bende ” yok ama tanışacaz yakında ” dedim… koca kıçının 3.5 atışını oradan görebildim… bankadan ayırlıken zaman zaman tedirgin gözlerle bana baktığını gördüm… dedimki, nedir? takım elbise giysem gitsem oraya ne olacak? birşey farkettmeyeceğini gözlerimle biraz önce bir daha gördüm.. çünkü eşşeğe altın semer vursan eşşek gene eşşek… :)

Bir Cevap Yazın

