wi-fi

interneti özledim. izmirdeyim ve interneti özledim. giresundaydım saatlerce internette ve sınırsızca… hatta yeni laptopumla :D dışarı çıkığımda birkaç “sarı sandalyemsi” wifi  hatta bile rastlardım ama izmir’de bu imkansız gibi… en fazla 3 hatta rastlıyorum ve onlarda şifreli, e kırmaya da uğraşmak istemiyorum ( tamam kabul ben yerinde olmaya bilirim ama yerine de gidemiyorum :( )… püff ne sıkıcı, dışarı çıkıp fotoğraf bile çekmek istemiyorum, gördüklerimi flickr ya da deviantart zeminlerinde insanlarla paylaşmadıktan sonra ne anlamı var ki? :(

bağımlılık emareleri gösteriyorum sanırım, oysa ne dumanlı nede dumansız, en ıslağından hiç bir maddesel bağımlılığım yoktur, internet tıpkı bir din gibi :) duyu organlarımızla kısmen sezinleyebiliyoruz, sosyalleşip, soyutlanabiliyoruz, yokluğunda boşluğa düşüyor, varlığında huzur buluyoruz.. fazlası da boğuyor tabi… ayrıca bir sürü şey ;)

kuzenimin işe yaramaz modemi beni çılgına çeviriyor, vistaya uyumsuzmuş  ve LAN paylaşımıydı rj45 di, wi fi di yoksun :( rüyamda laptopuma suse 10 kurduğumu ve takır takır kullandığımı gördüm. denemedimde değil, intel‘in GM çipsetli ekran kartlarının linux‘a gıcıklık yapması için varolduğunu anlayana dek :)

bu akşam kuzenimin nişanı var ve ben akşamdan kalma gibiyim. sanki birşeyler eksik ya da ben yarım bıraktığım bir çok işin ortasında debeleniyorum… uykularım bile bölük pörçük, kafamda geçmişteki hatalarım ve gelecekte yaşayacağım acılar kol kola halay çekiyor, somut dünya o kadar aptalca geliyor ki… maddeyi önemsememek ama maddeden yardım dilemek! doğruları gözüne soka soka kimi zaman yanlışlara sürükleyen, yanlız bırakan ve yanlızlıktan mutluluk duyuran bir bağımlılık… kafam bir şey kaldırmıyor, sesleri, hatta cümlelerde ki hataları bile ( sanki ben çok doğrusunu kuruyormuşum gibi ) alçak gönüllülüğün içinde yaşayan bir kurt misali kibir dolanıyor içimizde… matrix’i size anlatamam, o heryerde… kendi gözlerinizle görmeniz gerek :) sevgiler…

ha bu arada wi fi ismi bana lise yıllarımı anımsatıyor… eğlence dolu atölye derslerimizi… bu isim bana hi fi yi çağrıştırıyor… yüksek sadakat :) işte bu…

Bir Cevap Yazın

