bir itiraf

markalardan nefret ediyorum, markalaştırılmış markalardan hakedilmemiş haklardan…

cisimleri şekillendirmekten onları kalıplara sokmak kimlik kazandırmaktan… nedne kendi kimlikleirni kendileri kazanmıyor ve oluşturmuyorlar ki? işim şekillerle olmasına rağmen şekiller beni boğuyor, anlam katmak bana abest kaçıyor… reklerle şekille şemalle uğraşmayı seviyorum ama bu tıpkı ölümü acıyı sevmek gibi…

her hangi bir hikayemin filmini binlerce şekilde çekebilirim ama her bir film bir kafes bir çerçeveye hapsolmuş mahkum bir düş gibi… tablolar birer hapishane…

bir firmaya kartvizitinden kağıdına kalaemine bağrağına kadar ruh heyecan katabilrim çok iyi yapabilirm ama ya sonra? yeni kandırmacaların aracı olmayacakmı? haketmediği hakkı ona ben vermiş olmayacakmıyım?

hiç bir düş bir karşılığa sahip değildir, eğer akla gelen şeyin bir karşılığı varsa o düş değil sadece yalanlar için düşünülmüş bir kurnazlıktır…. medet ummak… alınan soluktan yazılan yazı edilen kelimeden medet ummak… yaşamdan anlam çıkarmaya çalışmak… yaşamın anlamsızlığından pay kapmak… ne kadar sefiliz… ne kadar sefil olabiliriz… kokan, kaşınan, mızmızlanan ve kainattaki herşeyden kendimizi üstün gören kibirlileriz… birde utanmadan kendimize ” birey ” ya da “insan” gibi sıfatlar eklemiyor muyuz… hasta oluyorum…

Bir Yanıt Bırakın

