örümcek adam 3 hazır !


örümcek adamımızın 3. filmi olan ve venom ile kıyasıya mücadele ettiği bu serüveni artık göstgerime hazırki son traileri de yayınlanmışçok tuttum doğrusu…

oyyla!

örümcek adam 3 hazır !” üzerine 8 yorum

  1. bence venon harika kerdeşim bn çok severim…ama yinede spidermanı dahada dahada severim çünkü o harikaaa filmini bekliyorum gelmesi lazım gelmesse kndi ldürcem örümcek adam 3 umarım 4 ü de çıkar akrep adama karşı olsun ama

  2. abi venon ne ya koca venom blasterı venon yaptınız her neyse takipçisi olarak seviyorum örümcek adam serisini interntten 3 izledim 4 ü beklioruz artık (= 3 ü izlmeyen çok şey kaçırcak haberiniz olsun artı venom number one :D

  3. örümcek adamı yaparken 4.yede hazırlıklar yapıyorlar onun için örümcek adam 4 te çıkacak ama düşmanlarını bilmiyorum ama iyice amatörleşmiş olacak:)

Bir Cevap Yazın

