Vista Çinde Sadece 244 tane satılabildi!

çin’in ulusal bir işletim sistemi olduğunu duymuştum,ancak bu bilginin lisanslı vista satışlarının sadece 244 adette kalmasına gerekçe olduğunu sanmıyorum… bence her seferinde kırılamaz diye çıkarıp,yine her seferinde bir öncekinden daha kolay kırılabilen ya da kırılması istenilen sistemler yüzünden diye düşünüyorum… yani korsan kullanım!
Lisanslı yazılıma karşı değilim ama açık kaynaklı ücretsiz yazılımları da destekliyor olmam, korsanı haklı çıkarmaz… gerçi Microsoft’un bundan şikayetçi olduğunu pek düşünmüyorum, zira şikayetçi olabileceğini de hiç sanmıyorum ;)

not: pardus’da ki zemberek baya iyi çalışıyor doğrusu… sadece ofis uygulamaların da ki yazım denetlemelerini yapmıyor… her hangi bir web formunda ki yazımları da denetliyor, örneğin şu anda kullandığım wordpress düzenleyicisi gibi :)

Vista Çinde Sadece 244 tane satılabildi!” üzerine 2 yorum

  1. oo tema değişmiş daha iyi olmuş diyebilirim vistaya gelinceise bence microsoft yeni bir işletim sistemi çıkarsın adıda yamasoft olsun =)

Bir Cevap Yazın

