Solaris 10 DVD’lerim Geldi…

ubuntu CD’lerimden sonra yine ücretsiz, Solaris 10 DVD setim bu gün elime ulaştı… şık bir DVD kutusunun içinde 3 adet diskten oluşan set, 2 adet  işletim sistemi ve bir adet sun studio developer tools DVD’sinden oluşmakta… pardus maceralarımız dan sonra, solaris macerası kapıda ;)

Solaris 10 DVD’lerim Geldi…” üzerine 8 yorum

  1. Tebrik ederim :)

    Ya bende CD sürücü var. Ayrıca Solaris işletim sistemini kullanmayacam ama sadece şu kapak için bi tanede bendemi istesem :)

  2. ehhe :) gerçekten çok hoşmuşlar. ilginiz için teşekkür ederim :)

    yannız sormak istediğim bir şey var bu solaris ve ubuntu siparişlerinde CD,DVD,Kargo felan tüm masraflar karşı taraf ödüyor öyle değil mi? Yani tamamen ücretsiz ?

    birde ne yazıkki sanırım ubuntu dağıtımı durdurmuş sanırım :((

  3. dağıtımların durduğundan haberim yok ama gelen hiç bir linux dağıtımında soalris de dahil kargo ödemedim… aksine 5$ da onlar masraf etmişler :)

  4. Benim de elime bugün geçti anca bi türlü kuramadım :) Türkçe belge felan varmı solaris için? Şimdiden teşekkürler..

  5. bugün solaris dvdleri banada geldi ama dvd kutusu içinde değilde üçüde bir zarf içinde geldi.. ayrıca ubuntu cdleride bundan bikaç gün önce gelmişti.. hiç bi şekilde kargo ücreti yok zaten posta yoluyla geliyorlar..

Bir Yanıt Bırakın

