Flash ile Rss okumacak…

sosyalmekan için flash tabanlı bir rss okuma aparatı yapmaya debeleniyorum :) önceden de bir iki mıncıklamıştım ama yarım kaldı… bunda ise hem flash cs3 e alışmaya çabalıyor, hem de action script öğrenmeye uğraşıyorum… yarım bırakırsam beni uyarın :)
denemeRSSsosyalmekan
işte aparatın, rss okumayan ama kımıl kımıl eden bir demosu… ( bazı işletim sistemlerinde ve tarayıcılarda “fontlar” gözükmeyebiliyor)
bitince exe ve swf olarak buradan herkesle paylaşılacaktır… açık kaynak mı olsa acaba? :)

Flash ile Rss okumacak…” üzerine 2 yorum

  1. hatırlat demişsin.

    AS ile xml okumayı biliyoruz, rss’lerde düzenli xml servisleri olduğunu düşünürsek, aynı şekilde denemek lazım

Bir Cevap Yazın

