wine wine web

benim için ilginç bir çalışmaydı… alkol kullanmadım hiç bir zaman ama sitesini tasarladım… anlaşılacağı üzere bir fransız şarabı firması için tasarladığım web sitesi… ilginç olduğunu belirtmiştim, ayrıca zevkliydide… gerçi GUI yi tasarlarken kullanmam için verilen resim vs oldukça kalitesizdi… bayağı uğraştırdı doğrusu…

bu da üzerinde biraz daha çalışılıp hafif değişiklik görmüş hali…
bu işi bana yaptıran firma da oldukça profesyonel… boş laf kalabalığı, ukalalık, kibir vs yok… beğendiyse beğedim diyor ( beğendiği halde yalandan orasını burasını elletrienler de yok değil, hatta işten hiç anlamayan ama yinede bu işi yapmaya çabalayan kara balta kör cahiller yok mu… ) işten de oldukça anlıyorlar, zevk sahibiler ayrıca… birde para onlarda ;)

Bir Cevap Yazın

