Vista’nın UAC Uyarılarını Kapatmak…

oyyla‘da gezinirken rastladığım bu web günlüğünde vista kullanıcılarının başını ağrıtan, yüklemek istediğimiz ya da çalıştırmak istediğimiz kimi yazılımlarda karşımıza çıkıp, ekranımızı karartan uyarıya nasıl sonvereceğimiz anlatılmış… ben de denedim mis gibi oldu ;) şöyle ki, (ingilizce vista );
öncelikle start(başlat) ve control panel(denetim masası)
start
tıkladıktan sonra control panel ( denetim masası ) geliyor, orada user accounts and family safe’i (kullanıcı hesapları ve korumalar ) seçiyoruz…
controlpanel
tıkladıktan sonra tekrar user accouns’u seçiyoruz…
users
user accounts’a tıkladıktan sonra karşımıza gelen seçeneklerden en alttaki turn user accounts control on or off seçeneğini tıklıyoruz…
turn
tıkladıktan sonra karşımıza aşşağıdaki gibi bir ekran çıkıyor, bu ekranda ki normalde seçili olan çentiği kaldırıp resimdeki gibi seçilmemiş hale getirip OK’e tıklıyoruz…
off
OK’e tıkladığımızda restart ekranı gelecek, restart edip PCmizin yeniden başlamasını istiyoruz…
restart
PCmiz yeniden başladığında artık ıvıra zıvıra soru sormayacak, ekranımız kararmayacak herşey çok güzel olacak… hadi bakalım :)

Vista’nın UAC Uyarılarını Kapatmak…” üzerine 7 yorum

  1. emrahcım ya valla heryeri aradım en son buraya baktım keşke ilk buraya baksaydım.
    Nasıl işme yaradı bir bilsen.

  2. arkadaşlar deiklerini de yaptım ama genede hiçbişi yüklenmiyo ya tema oyun aklınıza ne gelirse neredeyse vista aldığıma pişman olucam ya yardım edin lütfen bir benim vista lisanslı

Bir Cevap Yazın

