Erman Evleniyor…

kimi zaman tartıştığım çoğu zaman anlaştığım ama her zaman çok sevdiğim kuzenim erman tam şu anda kendi düğününde eşi selda ile dans ediyor… evet kuzenim erman evleniyor, birlikte büyüdüğüm kuzenim erman, yaşıtım kendisi… onca çektiği stres ve kendince verdiği mücadelelerin sonucunda artık düğün salonundalar :) hemen hemen tüm akarabalar orada… bir ben orada değilim… yeni başladığım işim yüzünden yüzlerce km ötedeyim evimden. ne yazıkki bu bomboş ofiste yapa yalnız bu blogu yazıyorum… hüzünlüyüm…

ermanın sünneti geldi aklıma. hayatımda o kadar eğlendiğimi hatırlamam, mutluyudum. çünkü, ermanın kuzeni ve benimde yakın arkadaşım ferit ile birlikte karşılıklı oynamaktan terlere karışmıştık… daha 6-7 yaşındaydık :) terden peçeteler yüsümüze yapışıyordu. hatta atletlerimizle kalmıştık… herkes gülmekten kırılmıştı… videolarını izler güleriz hatta… o günlerde düğününde de oynarsınız böyle inşallah demişlerdi… olamadı…

anne ve babalarımızın düğün resimlerine baktıklarımız da geldi… huzur dolu geçmişin sararmış ve renksiz fotoğraflardan bize yansımasını anımsadım birden… ne uzak gelirdi bize evlilik… okul, hengam, erman için futbol benim için belgeseller vs vs… ana kuzusuyduk daha…şimdi de öyle… oysa ne ağır bir yüktür bu…

orada olmalıydım, kesinlikle orada… bu an sanki bensiz eksikmiş gibi geliyor…

şimdi ise o zamanlarda var olmayan, bilemediğimiz bilemeyeceğimiz teknolojileri kullanıyorum… onlara tebrik sms i gönderdim.. düğünde bulunan kız arkadaşım da bana orayı anlatıyor sms mesajları ile… tam şu anda annem ile karşılama oynadıkalrının mesajı geldi :) bloğuma yazıyorum çünkü içimde bulunan duyguları dışarı vuracağım tek yer burası… uzaktayım yalnız ve yalıtılmışım…

sizi seviyorum erman ve selda… ömrünüz istediğiniz şekilde geçer umarım… mutluluklar diliyorum… kuzeniniz emrah ;)
muradiye_and_murat_by_solak11.jpg
fotoğraf : hüseyin türk

Erman Evleniyor…” üzerine 3 yorum

  1. gercekten harika bir düğün oldu,,keşke burda olabilseydin.. ama olsun kısmet artık bizim düğünümüze :)

  2. Yeni ciftlere mutluluklar dilerim. Bende ofiste ve calisiyorum, simdi giresunda olmak vardi…

  3. Emrah hiç üzülme ben ikimizin yerine de attım göbekleri . ama keşke sende olsaydın karşımda tamam bu sefer atletle oynayamazdık ama yıne de ıyı ter atardık kardesim. Bu arada bizlere de sitende yer verdiğin için saol ..

Bir Cevap Yazın

