ScreamVocal


müzik ve ben :) bu birliktelik kafama esince kurduğum acid ya da e-jay programlarımda kendimce mixler yaptığım zamanları anımsatır…  dün akşam ofiscek bir ses studyosuna gittik :) aritab gurubu olara ne müzisyenlerimiz varmış… yiğit zaten barlarda sahne almış ve çalmadığı enstruman yok gibi… bilmiyorsa afrika kabile çalgılarını bilmiyordur o kadar söyliyeyim, yiğit aritab’ın genç actionscriptçisi :)) burak ise yani yaşlı actionscriptcimiz ise o da fena değil enstruman konusunda, hatta bir zamanlar grubu bil evarmış ;) elektro gitarı iyi kullanıyor, inkar etsede… ben ve koray müziğin her kolunda ileri derecede yeteneksiziz… ancak kendimde potansiyel görmedim değil… bass gitarda birşeyler yapar gibi oldum, elbette alakam yok ama sonuçta ilk kez için gerçekten iyiydi… ancak daha çok “çayırda buldum seni elle vermem seni” türküsünü, dark metal tarzında söylemek biraz acayip oldu… her halukarda sahne performansımızın bir kaç provadan sonra en üst düzeyde olacağına inanıyorum…

Bir Cevap Yazın

