cehalete ve sorgulamadan kabullenmeye savaş….

hani her sülalenin, her sınıfın bir mucidi vardırya hah işte onlardan biri de bendim :) hani, bu çocuk adam olacak gözüyle bakılır ama hal ve hareketlerine bir anlam verilemezdi. kimi zaman boş işlerde uğraştığı düşünülür, hor görülürdü. zaten daha yaşıtları bir ideale sahip olmak nedemek bilemezken; hayallere, ideallere sahip olan o çocuk(lar) çoğunlukla hayallerinin yakınından bile geçmeyen bir yaşamın içinde bulur kendini… algılanamayışının, ona karşı nasıl davranılacağının bilinemeyişinin kurbanıdır. cehalet onu boğmuştur.
işte azınlıktan birisi, serkan anılır; hani şu uzaya asansör çıkarmayı başaracak insan olduğu halde ülkenin
neredeyse tamamının tanımayıp, amerika ve asya’nın bilhassa japonya’nın kahraman ilan ettiği kişi… ne mutluyumki o’nunla sohbet edebiliyorum, bana cehaletle savaşan bir kitap çıkaracağını söyledi, gelirini de eğitim vakıflarına bağışlayacakmış… ne güzel değil mi? güzel de laf mı!
bu arada japonlar serkan anılır’ın uzay asansörünü çizgifilm haline getirip çocuklarını ta küçük yaşta bu ütopik fikir ile eğitecekler. daha şimdiden amerika ve asya tv’leri bu yapım için kapışmış ama ne yazıkki serkan hocam ülkemizde yayınlatabilmek için yollar arıyor! hocam herkes ismail yk olmuş dedim… durum fena…

ata uzay asansörü

https://sosyalmekan.wordpress.com/2007/04/18/bir-insan-dusunun/

http://anilir.blogcu.com/

http://blog.anilir.net/

cehalete ve sorgulamadan kabullenmeye savaş….” üzerine bir yorum

  1. kendisi ile konusma firsatin olmasi ne güzel. umarim kendisi ile görüsebilme imkanim olur, google ‘da ismini aradigimda hos resimlerle karsilastim. ayrica üstünde durdugu konu’da ilgimi cekiyor.

    bu kisa yaziyla kendisi hakkinda ilk defa fikir sahibi oldum, umarim yakinda kendisi hakkinda daha fazla bilgi edinme sansim olur…

    sevgi ve saygilar,

Bir Cevap Yazın

