(yine)Bir Pardus Macerası

işte yine yarım yamalak Linux incelememize geldik :) daha doğrusu Pardus Caracal Caracal‘ın çalışan CD’si ni biraz kurcalamaya başladım… bu seferki bilgisayar emektar compaq presario disüstüm değil, günlük kullandığım ve üzerinde vista kurulu olan asus f3f serisi bir diz üstü… compaq’da CD çalıştı ancak kde masa üstü çöktü hatası verdi…
neyse,bu bilgisayarımın genel özellikleri ise şöyle:

intel core duo T2300 1.66 GHz

1536 MB RAM

100GB HDD

1280×800 ekran

intel GMA ekran kartı…

 

caracal carakal da başarılı gözüktü gözüme, açıldıktan hemen sonra video’da izledim( kafeine ), müzikte dinledim( amarok )… hatta gimp ile bir ekran görüntüsü bile yakaladım zaten görmektesiniz… hatta bu yazıyıda cd’den çalıştırdığım pardus’un içinde zaten var olan open office ile yazıyorum… şimdilik bu kadar, kurulan CD’yi elime geçirdiğimde compaq’a kurup biraz daha detaylı kurcalamaya devam edeceğim…

 

(yine)Bir Pardus Macerası” üzerine 4 yorum

  1. Tecrübelerinizi yazmanız güzel. Ancak Pardus Kullanıcıları listesine üye misiniz bilmiyorum. Eğer üye değilseniz, üye olmanızı tavsiye ederim. Bu sayede karşılaştığınız sorunlara en kısa sürede çözüm bulabilirsiniz.

  2. hayır üye değlim ancak linux ile uzun zamandır ama pek sık olmamakla birlikte ilgileniyorum… kendi edindiğim tecrübeleri kendi çözüm ve sıkıntılarıyla birlikte yayınlıyorum elimden geldiğince ;)

  3. Bende uzun zamandır iş yerindeki bilgisayarı pardusa geçirmeyi düşünüyordum. Yardım edecek birisini bulmak ne kadar güzel :)

Bir Cevap Yazın

