herkese mutlu seneler…

kemik temennimiz, hepimize mutlu seneler :) eskiden yeni yılda kar yağardı… hatta muz, kola ve tavuk sadece yılbaşında girerdi bizim eve… sobamız yanardı… hüzünlüydü ama o kadar da sevinçliydi yılbaşılar, yaklaştıkça sabırsızlanır, o kocaman akşamın mutluluğunu haftalar önceden hissetmeye başlardım… trt özel programlar çizgifilmler verirdi… en güzel eğlence programlarının yanı sıra trt saat 1’e 2’ye kadar canlı yayın yapardı… yılbaşından yılbaşına çıkan dansöz ve orhan gencebay’ı saymıyorum… onlar beni hiç ilgilendirmezdi çünkü…ben edilen sohbetleri dinler, kolamı içerdim… akşam dışarı çıkar ve hemen evimizin önünde kar topu oynardım… en asi anlarımdı o günlerimin… huzur ise çok kısa ama çok yoğun yaşardım… 10’dan geriye doğru sayılır ve mesela, hoş geldin 1988… peki ya şimdi? ailemden yaklaşık 1000 km ötede kendi evimde yapa yalnız… 53 kanallı kablolu tv… hergün içtiğim kola, muz, yemekten gına gelen tavuk… döner mi istersin kentaki mi? ve yapa yalnızlık… 10’dan geriye sayacak saatim bile yok… olsa ne yazar? huzur? huzur hiç bir simgenin ardında değil… huzur ya vardır ya da yok… eğer kayettiysen bir şekilde, ömründeki tek amaç onu bir kere daha yaşayabilmek oluyor… ister farkında olalım ister olmayalım… huzuru bulabildiğimiz bir 365 gün daha diliyorum herkese… sevgiler, nice yeni yıllara… ve 10…9… 8… 7.. 6.. 5.. 4. 3 2 1 …. hoş geldin 2008…… yeni yılınız kutlu olsun…

Bir Cevap Yazın

