Ateş Su Toprak

aman allah’ım ne iddialı bir başlık oldu, hemen de havaya girdim :) makineme henüz bir çanta almaya fırsat olmamasından ötürü kapalı alan çekimlerine devam ediyorum… o kapalı alanda evim oluyor haliyle :)

öncelikle çeşitli kareler yakalamaya çabaladım, akan suya odaklanma vs


*1024 x 683
sonra siyah beyaz bir karenin daha da yakışıklı duracağını düşündüm ve photoshop’da biraz gıdıkladım…


*912 x 608
ayrıca damlalar…


*912 x 481

dana sonra ışık ayarlarını denemeye kararverdim, karanlıkta flaşsız çekim vs…


*683 x 1024
tabi olayı deneysel boyutlara taşımasam olur mu? nasıl deneysel anlatamam, arkasında mavi led bulunan bir çakmak ve banyo musluğumdan akan su :)


*771 x 1024
anlatımlarımla belkide etkileyici olabilecek karelerin gücünü baltalıyorum değil mi?


*1280 x 1057

ama öyle de olmak zorunda, daha ilk denemelerim bunlar…
*800 x 690

Ateş Su Toprak” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

