Yasak mı kalktı? Savaş mı bitti?

bilgisayarımı açınca karşılaştığım wordpress yasağı kalktı ibaresi beni çok şaşırttı, elbette kalkacaktı ama nedense çaktırmadan ve bir anda oldu… nasıl oldu? ne olduda esasında en baştan olması gerektiği gibi oldu? bilmiyorum, bilmekte istemiyorum… sadece seviniyorum… iyiki kimileirnin kışkışlarıyla yerimden olmamışım… ne mutlu… yasak ( belkide şimdilik ) kalktı… kutlu olsun…

<!– Blog ödülleri onay kodu: 7c1b8b73edd940d49e0adbc6495f0d15 –>

Yasak mı kalktı? Savaş mı bitti?” üzerine 3 yorum

  1. çok sevindim :) yasak kalkmış olduğuna göree o güzel yazılarınızı okuma şerefine nail olacağım için çok mutluyum.. başarılar

Bir Cevap Yazın

