havalar güzeldi ben de…

cansıkıntısından bunalan bünyemiz gezmeye görmeye ve eğlenmeye hasret kaldığından dolayı hiper kiper ve bilakis süper fotoğraf makinemi kaptığım gibi kuzenimin yanına gittim…

bunalımı temsil eden fotoğraf :)

burada da kuzenim ve iş arkadaşı burcu görülmekte…

efenim mekan bakırköy, fena bir yer değil ama akşam üzeri ulaşmayaı başardık… gündüz gündüz çekilecek hiç bir görüntü yoktu ( gerçi çekilecek pek bir görüntü yok ki ne gece ne gündüz :P eff işte öyle… neyse )

hah işte bi bu var…

bir de makinanın ayarlarını kurcalayınca bu çıkıyor…

banunun her kareye girmeye çalışan kafasından kurtulamadım ki :)

ehmm efenim neyse :)) sonra eve gittik ve komşunun maskotumsu oğlu çağanı sevdik… gerçi ben pek sevmedim, çocukları sevmem… çocuğun bişeysi yok sorun bende….

görüldüğü üzere çocuk tatlı… :)

sonra napıcamızı şaşırdık….

napıcamızı şaşırmamız kısa bir süreyi kapsamıyor haliyle :P

artis miyiz neyiz arkadaşım…

evet artisiz :))) tamam hepsi bu… dağılın, gösteri bitti…

Bir Cevap Yazın

