ispanyolca çizgi film merakı

efendim hollywood’un subliminal operasyonlarla beynimize kazıdığı mesajlar yüzünden midir bilinmez ama ispanyolca merakı sardı beni :) nedense ispanyolca filmler, müzikler vs komiğime gidiyor… hatta geçenlerde ispanyolca he-man ı bulmuştum :)) daha sonra kız kardeşi she-ra yı buldum hatta şirinleri de :)) şirinlerin ispanyolcası beni gülmekten kırdı (los pitufos ) :)) neyse, he-man aklımda öyle bir yer ettiki durup durup y los amos del universo ( evrenin hakimiyim ) deyip duruyorum :)) çocukluğumun çizgifilmlerini ispanyolca duymak garibime gidiyor demek daha doğru sanırım… ilginç ve hoşlar :))

işte ispanyolca he-man ın jeneriği;

she-ra;

hele he-man ve she-ra bir klip çekmişler evlere şenlik ama bu ispanyolca değil :) klibin adı da i have the power :)) başka ne olabilir ki :)

ve işte şirinler :) pardon los pitufos;

Bir Cevap Yazın

