Neşeli bir pazar günüydü…

çalışma zamanlarımın dışında da gelip gittiğim ofiste öyle sempatik sempatik otururken, havaların ne kadar da güzel gittiğini düşünmeye başladım… canım sıkıldı sonra, çünkü cumratesi günü, kapağını hazırladığım bir kitabın yazarının fotoğraflarını çekmiştim. hani arka kapakta yazar resmi olurya… her neyse, dedim havalar düzelecek önümüz yaz.. ama olmuyor, bu gün ne yapacağım ki? para da yok cepte nereye giderim, hadi gittim ne içer ne yerim? bende ofis penceresinden bakarım dedim… e baktımda haliyle, ama birşey yok, yine profilo alışveriş merkezinin iğrenç desenli camları ( hani B kapısının orası :) )ve yılbaşından kalma süsleri… yahu ne etsem diye düşünürkeeeenn… dınk, emesen mesencırımda bir kurban belirdi :) mnc :))

o gün için belkide en büyük hatasını yaptı bana “niyabyn” diyerek :) deim böyle böyle.. o’da aynı dertten muzdarip olarak bana yakındı haliylee… e senmisin kaşınan :) çık evden beşiktaşta buluşalım… e beş kuruş para yok napıcam? yürüyecem haliyle… ben hiper kiper ve bilimum üstün özellikler taşıyan :P makinamı kaptığım gibi teee mecidiyeköy’den beşiktaşa doğru usuuul usul yürüdüm :) zamanlamam harikaydı ki iskelenin oraya varıp bir iki kare de çektikten sonra koray geldi… dedik orta köye doğru yürüyeceğimize, eminönü’ne doğru yürüyelim dedik… yürüdükte, tam birbuçuk ytl verdik suya :) güneşte yandık piştik vs olduk… ama güzel karelere değdi :) kimisi işte burada

bu fotoğrafları çekerken bizi turist sandılar :)) neremizi sandılar anlayamadım ama şu lale fotoğrafını çekerken gülmekten kırıldık :)) ben laleleri fotoğraflıyorum, arkamda sıralanmış baylı bayanlı 5-6 kişi ceptelefonlarının kamerasıyla ben nereyi ne açıdan çekersem onldar da öyle çekmeye çalışıyorlar… e daha demin yokalrdı :) lalelere bakıp geçiyorlardı… neyse…

taksime doğru artık yürüyemez olmuştum ( yorgunluktan değil :P)

eve kendimi zor attım… dedim ya neşeli bir pazar günüydü :)

Neşeli bir pazar günüydü…” üzerine 2 yorum

  1. merhabalar….

    çok sıcak bir yazı olmuş ve resme bayıldım. inanınki acaba gerçekten o mu çekti dedim. çünkü resimdeki her kare bambaşka bir güzellikte. belki inanmazsınız ama ben öyle lale görmedim hiç hayatımda.. siz canonu yanınızdan ayırmayın eminim daha çok resimler çekersiniz ve paylaşırsınız..
    sevgiler

  2. Dur ben söyliyim de kurtulalım pişik olduk :)
    Benim hasar fazla değildi gerçi. Ama sağolsun sevgili ems ile güzel bir gün geçti.

Bir Cevap Yazın

