Paraya Boğmak

efendim, çalıştığım yerde yazılımcıya ihtiyaç doğdu… hemen oraya buraya ilanlar vs veriverdik, verdik vermesine de sanki ülkede hiç işe ihtiyacı olan yok… şaştım, ya yazılımcı yok, ya da iş beğenmemezlik var… anlamadım, oysaki etraf “tasarımcı” kaynamasına rağmen ben tutup giresun’dan gelmiştim istanbul’a… her neyse herkes farklı farklı…

şirketimiz şükür ki güzel ve oldukç akuvvetli işler alıyor ama yetişemiyoruz, haliyle büyümek gerekiyor… freelancer arkadaşlar ile çözülemeyecek kadar büyük ve fazla işler… ben de msn de ki kişisel ileti kısmından deviantart’da ki journal kısmına kadar her yerlere bu ihtiyacımızı dile getiren yazılar yazıdm uygun bir dille ama ,ah işte… iyi niyetlilik ile insanlarda ki algı farklılıkları…

efendim bu ihtiyacımız uzun sürmesine rağmen pek ilgi görmedi… taki ben msn kişisel iletime ” .net bilen eleman aranıyor paraya boğacaz ” yazana kadar… pek bir ilgi gördüm ;) bilen bilmeyen atladı hemen… paraya boğulma varya… paraya boğulmak… ah yokmuyuz biz, ne iş olsa yaparız abi, taş taşırım .net, php kasarım alayını geliştirim…

hayır, sanki para vermeyecektik, sanki bedavaya çalıştıracaktık… hayır ama yok para yazınca… allah’ım bu nasıl bir tür sorundur anlayamıyorum…

Bir Cevap Yazın

