Bugün…

efendim yine ofisimizde geçen bir günün sonunda, hiç değilse yine boş oturmadım diye şükrediyorum :) evet elimizde işlerimiz var ancak herzaman olduğu gibi yeterli done yok :)) onları beklerken bulduğum aralıklarda yaptığım şeyleri paylaşmak istedim.. efendim yeteneklimiyim neyim vs diye böbürlenmicem ama en azından boş insan değilim ona seviniyorum :)

patronumuzun bize bir hışım ile aldığı ve kimsenin elini sürmediği wacom marka korkunç pahalı ve dehşet zor aleti yine kurcayasım geldi… bu sefer driver vs herşeyini kurdum, açtım photoshop’u başladım çizmeye :) ve sonuç, ilk denemem bu…

daha sonra hiper kiper ve bilimum süper özellikli fotoğraf makinemi evde bıraktığım için, ben de caner’in nikon D80 i ile haşır neşir oldum :) çünkü o anda istediğim gibi bir ışık vardı… onun da sonucu bu :) hoş oldu diyorum…

bakalım…

ekleme 23:18

muzoyla ofisten çıktık, ben eve uğrayıp kendi makinamı aldım sonra nişantaşından koptuk beşiktaşa… makineleri sabitleyip ışık ayarlarımızı yaptık ve birkaç poz çektik… ha benimkiler harbi güzel oldu :))

Bugün…” üzerine 2 yorum

  1. muhabirimiz Emrah oradan-buradan bildirdi, teşekkürler Emrah…
    gelişmelerle yine karşınızda olacaklar, onları izlemeye devam edin… ;-)

Bir Yanıt Bırakın

