StopMotion


oysaki herşey ne kadar da sakin başlamıştı… ofsiten çıkmak için toparlanıyordum, tam PCmi kapatırken msn’den bir naber geldi… selam sallayan C|section‘da çalışan arkadaşım yiğit‘di… bana ne zaman geliyorsun diyordu… şaşırdım, herhangi bri davet almamıştım. nereye davetli olduğumu sorduğumda onun bulunduğu yere geleceğimi ve koray‘ın şu anda beni almaya geldiğini, beraber kendisinin yanına geleceğimizi söyledi.. işin içinde bir hinlik olduğunu anlamam uzun sürmedi :) bir planları vardı o çok belliydi…

ajansa vardığımız da yiğit seti ve ışıkları hazırlıyordu :)) olay açığa kavuştu… koray’ın stopmotion ödevini yapacaktık… ışık denemelir felan çekime başladık… çekimbenim canon eos 350D ile yapıldı… stop motion tekniği ile çekilen film bir kaç saatimizi aldı ve oldukça zevkliydi.. doğaçlama gelişti… yönetmenliğini ve fikir babalığını üstlendiğim bir çok sahnesiyle filmimiz izlenmeye değer… elbette ödev montajıyla değil, kendi yaptığımmontajla burada yayınlayacam :) ama henüz insanlık bun ahazır değil… ışınlanmalar, action, dövüş ne ararsan var ;) dediğimgibi… zamanı var…

kristal elmayı’da unutmamak gerek, set olarak kullandığımız ajans bri çok kristal elma ödülü almış… setin bu kristal elmadan yansıyan görüntüsüyle fotoğraflamak bana ilham vermedi değil hani ;)

StopMotion” üzerine 3 yorum

  1. Harika fikirlerin ve üstün katkılarından dolayı teşekkür ederim.
    Bu teslim ödevimden kuşkusuz iyi bir not alırım :)

    Teşekkürler emrah!

Bir Cevap Yazın

