Tatil

ilk iş yılımın ardından hak kazandığım yıllık iznimi memleketimde “değerlendirmek” üzere giresun’a yola çıkmıştım, bundna bir buçuk hafta önce…
giresun’a geri tatil için bile dönüyor olmak beni bri hayli geriyorken, tanışlarımın bana doğru yönlenecek meraklı bakışlarını da düşünmüyor değildim :)) halne ama halen ne iş yaptığımın hiç farkında ve bilincinde değiller… grafik tasrımcıyım hepsi bu :)) ama ama nasıl olur? ya da o da ne? :))))
herneyse, manzarası hoş insanı mayhoş memleketim giresuna vardım… bana çok değişmiş geldi… sahil yolu büyük ölçüde bitmiş, yeni yollar köprüler vs ler yapılmıştı.. yadırgadım… çokta önemli değil…

hayatımın en ilginç tatili oldu diyebilirim.. millete ne iş yaptığımı anlatabilmek vs deveye hendek mevzuusundan daha zordu.. hele kimi ünlü sinema/tiyatro ve ses sanatçılarıyla tanışıyor olmama inanamamakla beraber nasıl olupta tanışabildiğimi halen çözebilmiş değiller… tam bir kavram karmaşası… gerçi giresundaki insanlar neyazıkki ” kavram karmaşası ” terimine canlı birer yanıtlar… yazık…

çıktım köy kent gezdim, fotoğrafladım… giresun manzarası doğası halen çok güzel bir yer… yine yazık… körler ve sarhoşlar memleketi…

denize girdim, elbette.. bir yayalaya çıkamadım oda nasip seneye inşallah…

efendim, tesadüf olsa bu kadar olur… amerikada uzun yıllardır yaşayıp göremediğim akarabalarımla denk geldi karşılaştık, konuştuk dertleştik halleştik..  hatta askerde olan arkadaşım murat ile de karşılaştım yolda :) ne zaman geldin dedim, otobüsten ineli 5 dk oldu dedi :)) 2 günlük izni varmış abisinin düğünü için… denk geldi..

esas inanılmaz olan ise bir otomobil kullandım ;) enteresan kısmı olan kullandığım otomobil hidrojen takviyeli bir dizel otomobil olmasıydı :)) giresuna uyum problemi çeken bir arkadaşımla yaptığımız başarılı deneylerde oldukça verimli ve hoşnut edici hatta çıldırtan sonuçlar aldık… gerisini daha sonra anlatırım zamanı gelince… ama şunu söyleyeyim, olmaz böyle şey ;) enerji sorunu diye birşey yok esasında bunu bir kez daha gördüm… uyanın uyanın ;)

yarın akşam yola çıkacam ve pazartesi sabah iş başı, hadi hayrlısı…

Tatil” üzerine 6 yorum

  1. Giresun özlemi çeken biri olarak nasıl mutlu oldum anlatamam.Muratla karşılaşmanız,fotoğrafları çektiğin yerler,vs…Hepsi birer birer gözümün önüne geldi.Yazdıkların o kadar içten,o kadar sıcak ki yazılar ve fotoğraflarla büyülendim adeta.Bir sazan insanı olarak gözlerim sulandı,ağlaycaktım nerdeyse.Ama hüzünden değil özlemden,sıcaklıktan,…Herşey için saol.SÜPERSİN…

  2. ekonomik koşullarda tatil çok zor ben çorum da yaşıyorum ailem le inanın hayatımda hiç tatile gitmedim inşallah 45 yaşlarından sonra belki…hayırlısı teşekürler..güzel yazı

Bir Cevap Yazın

