PDA-PHONE

ışınla sıkati, gelen gelecek ne cancanlı ne kanlı canlı… efendim, bir kaç gündür htc qtek s200 marka\model bir pda ceptelefonu melezi deniyorum… dokunmatik ekranlı bu zımbırtı, çok eğlenceli… üzerinde wm5 yüklü…

klavyesiz bu cihaz üzerindeki bir kaç fonksiyon tuşundan başka tamamen dokunmatik ekranından kumanda ediliyor… stylus kalemiyle elbette…

bana biraz yavan kaçtı, çünkü işlemcisi ve hafızası çok düşük 200MHZ\128MB… yuh bir zamanlar böyle bir PC  hayalleri süslüyordu… hatta o “bir zamanlar” sıfatıyla adlandırdığımız günler çok geçmiştede kalmadı öyle değil mi.. ne ironik…

ama yine de hemen alışıveriyor insan, göz boyayıcı teknolojinin bağımılılık yapıcı etkisinden olsa gerek… hem hafıza problemini üzerindeki xd\SD kart okuyucu yuvasıyla hallediyorsunuz ( hemde micro değil ) hafif bir cihaz.. üzerinde pek kullanmayacağımı düşündüğüm 2Mpx bir göz de mevcut… 2Mpx ama lens berbat… haliyle görüntüde!..

ama beni cezbeden esas nokta, wifi!

bluetooht’u söylemiyorum bile çünkü neredeyse hiç kullanmıyorum… ama wifi ile her zaman aram iyi ;) tabi firefox ile de… mini bir mozilla sürümü yükledim sorunsuz çalıştı :)

msn kullanmak, internette gezimek, yaptığım sayfaları bu ufak cihazcıklarda seyredebilemk hep hoşuma gitmiştir :)

ha bir de divx izlemek gerekti, ama bunda pek başarılı değil bu cihaz… gerçi sorunsuz çalışan bir divx programı buldum, program güzel ama dedimya cihaz biraz ıkınıyor :[

ha bir de şurada divxlerinizi ufaltıp mobil’de izlencek kıvama getirebilen bir program var ;) yani ekran oranını küçültüyor ve boyutları düşüyor… böylece o ufak ekranınız için optimize edilmiş filminiz daha az yer kaplıyor böylece bir iki film bile izleyebilirsiniz hatta 4-5 ;) üstelik alt yazılarıda içine gömebiliyor!

halen satın alıp almayacağımı düşünerek denediğim bu cihaz… kimileri için yeterli olabilir ama benim için henüz değil… ancak böyle bir cihaz edinme isteğimi daha da arttırmadı değil ;)

Bir Cevap Yazın

