Terminator (4) Salvation (Kurtuluş)

terminatör! ne film ama…

3.filmi hiç saymıyor olsalara gerekki 4. film’de ki john connor rolünü yeni batman kaptı ;) ben de 3.film’i pek beğenmemiştim… gerçi hiçbiri çocukluğuma denk gelen 1. ve 2. filmin yerini tutamaz, o tadı tabiiki veremez… şimdi bu filme de merak salmadım değil doğrusu… ancak bence john connor ve batman rollerini kapmış olan
Christian Bale kötü bir seçim…  kötü oyuncu değil, o rollere yakışmıyor sadece… adamın föstek ağzını takip etmekten filme konsantre olamıyorum… mesela prestijde ki rolüne çok yakışmıştı o ayrı…
terminatör’ü merak edenler için fragman da burada...

ha bu arada terminatör’de 4’den sonra 5. de yolda ;)

Terminator (4) Salvation (Kurtuluş)” üzerine 3 yorum

  1. arnold’u çok beğeniyorum, vali olması yüzünde mi bıraktı terminatör’ü acaba bilemiyorum.. esas olan şu ki, onsuz bir terminatör düşünemiyorum, bu yüzden ne 4. film ne de 5. film gözümde değil…

    not: yorum yeniden düzenlenmiştir…

  2. bence dediğiniz gibi terminator arnold suz düşünülemzdi ma yine de merakla bekliyoruz tabii ki de..birde yine dediğiniz gibi keske bale yerine ya üçüncü filmde ki nick stahl hatta ve hatta 2. filmde ki-benim favorimdir hem film hemde jhon connor-edward furlong oynasaydı biz meraklıları için müthiş bi sürpriz olurdu..ama maalesef uyustucu öyle bir illet ki edward 3. film de yer alma fırsatını bile yakalayamadı )):

  3. Bu christian bale denen gıcık herifi koymasalardı daha iyi olacaktı. şımarık birisi.film setinde millete bağırıp çağırıyomuş.önceki üç bölümün her sahnesini ezberledim.ama 4 te bu sıpa olduğu için pek ısınamadım

Bir Cevap Yazın

