30 Ağustos Zafer Bayramımız ve Feridun Düzağaç’ın Ortaköy Konseri

Milli Zaferimiz’in Günü 30 Ağustos’da Zafer Bayramımız’ın kutlamaları çerçevesinde Ortaköy Meydanın’da pek sevdiğimiz sanatçı Feridun Düzağaç konseri vardı… konser elbette çok eğlenceliydi… benim için şahsen çok daha eğlenceliydi… arkadaşım aykut ve ben sosyalmekan.com bloğu için konseri çok yakın fotoğraflama imkanına beşiktaş belediyesi sayesinde kavuştuk, çok müteşekkiriz ki blog toplumunun ve etkisinin basılı yayından daha aktif olduğunu bildiklerinden, biz konseri sahneden izleme ve fotoğraflama şansı yakaladık… birer blog basın mensubu olarak yerlerimizi aldık ;)

30 Ağustos Zafer Bayramımız ve Feridun Düzağaç’ın Ortaköy Konseri” üzerine 6 yorum

  1. emrah abi güzel olmuş olay vizörüne sağlık bende yanında olmak isterdim yaw konser güzel olmuş anlaşılan

  2. o qece unutulmaz bi şekilde dinledim şarkılarını bütün mısralarıyla anlattı acılarımı sevinçlerimi :) her ne kadar ertesi qün zor işitsemde en önden feridun düzaqaç’a bi adım daha yakın olmak inanılmazdı :))

Bir Cevap Yazın

