samsung i900

özelliklerini uzun uzadıya yazmayacağım, 5mpx kamera, gps,wifi ne ararsan var… 32gb a kadar geliştirilebilir hafızası varki zaten üzerinde 16 gb var… iphone a rakip ( samsung’a göre) ülkemize daha yeni geldi… sevgili patronumuz iphone ve samsung i900 arasında kaldı ki erken kalkan yol alır hesabı, bu cihaz bahsi kazandı…

kısacası ben pek beğenmedim :) esasında patron da beğenmedi ama şimdilik kendini kandırıyor… plastiği vs oldukça ucuz görünüyor ve işlemcisi wm 6.1 için oldukça hantal kalıyor…

dokunmatik ekranlı yüksek hafızalı wifi’li bir cihaz arayanlar için ise ( kişiye göre değişebilir ama yine de ) yeterli diyebilirim…

samsung i900” üzerine 3 yorum

  1. ben suan iphone aldim, cok memnunum, hizi cok yüksek, piyasadaki en iyi dokunmatik ekran diyebilirim,

    selamlar,
    bülent

  2. Toshiba g900 kullaniyorum bu tip bir cihaz arayanlara incelemelerini tavsiye ederim. Bilindik wifi, wm6.0, harici gps, vs. vs. si mevcut parmak izi kontrolu ve 3g ozelligi de mevcut. Her ne kadar da forumlarda dusuk performansli oldugunu soyleselerde, wifi icin yavas oldugunu soyleseler de ben boyle bir problemi hic yasamadim. Sonuc itibari ile incelenmesi gereken bir fiyat derim. iPhone icinse soyleyebilecegim; bir cok dez avantaji var. Hic ppc kullanmamis kisiler ve gorselligi sevenler icin cezbedici gelebilir ama sistem olarak bircok eksik ozelligi mevcut …

    Sevgi ve Saygi ile …

  3. bir ekleme yapmak gerekirse ki bunu yazdığım yazıya yorum olarak katmayı daha uygun buldum, tahminlerimde yanılmamışım. patronum bu telefondan gerçekten memnun kalmamış ve iki ayın sonunda bu cihazdan nefret ederek kendine bir iphone 3g edindi… şimdi o kadar memnun ve bir o kadar da mutlu ;)

Bir Cevap Yazın

