bir kaç fotoğraf çektim

öyle istanbul’da turladığımız günlerden biriydi, pazardı…


dalgalardan kaçılmaz :)

omuz omuza…
 
ve günün ardından son bir bakış…

gerçi hepsi siyah-beyaz değil, renkli de var hem de orjinal…

flickr | emsvizyon

bir kaç fotoğraf çektim” üzerine 4 yorum

  1. Sevgili dostum ben de siyah beyazı çok beğeniyorum. Lakin so ndönemlerde okuduğum yazılarda kolaya kaçmak gözüyle bakılıyordu siyaha.
    Kendi adıma vizörden bakan biri olduğum için kısmen de olsa buna katılıyorum bazı durumlarda.
    Sen ne düşünüyorsun?

    Örneğin omuz omuza ve günün ardından fotoğrafını akşam kızllığında yakaladığını düşündüm. Bu tarz fotoğraflarda renkli çekmenin o an ki havayı daha iyi yansıtacağını düşünüyorum naçizane…

  2. :) sevgili dostum, her okuduğuna inanma derim, ne demek siyah beyaza kaçmak tembellik… en nihayetinde sonuca bakmak lazım… sanat’ın tek sonucu ve işe yarar tarafı “güzel mi? değil mi?” sorularına yanıt arayışı değil midir bir bakıma? hani demem o ki elimdeki makineyle ünün o ışığında ve o hava kirliliğinin getirdiği puslar ile ancak bu kadar oluyor… hepsinin renkli halleri de var ayrıca ;) ha bir de ben şahsen türlere ve tekniklere bakmam… güzel mi değil mi ona bakarım… önemli olan bir methodu iyi uygulamak değil, bir enstantanenin güzelliğini ifşa edebilmekttir.. gerisi teferruat ;)

Bir Cevap Yazın

