bu yazı O’na

29 ekim cumhuriyet bayramımızı kutladık geçen, ne kutlamaydı değil mi? ışık gösterileri, tüm önemli noktalarda geçit törenleri konserler vs… ben istanbulda olduğum için bi kaçına rastladım o gün ;) yeni nesil kutlama nasıl olurmuş öğrendim… türklük, atatürkçülük, cumhuriyetcilik ve tüm bunlara sahip olunduğu için duyulan sevinç nasıl ifade edilirmiş gördüm, bildim, yeniden öğrendim ;) evet bu yazı o’na… o taksim meydanında saat 19:00 da 29 ekim coşkusu burada yazan ve dev panolarda animasyonu oynatan kişiye yazılmış bir yazı… sana ithaf ediyorum bunu… sen ne biçim bir varlıkmışsın öyle yaa… o nasıl müzikler, nasıl animasyon vs vs… yahu yani özelleikle müzikler illede müzikler… nerden nasıl ilişkilendirdin o müzikleri türkiyeyle? nasıl bir zekasın sen? bir de senkronda tutturmuş geçişler müzikleirn vurgusuna göre… hadi anladık, izel vs çaldın türküz doğruyuz çalışkanız biz, ne mutlu diyeniz diyen şarkısını… tüm bilindikleri çaldın tamam da, o 80’lerin elektronik tekno-pop parçalarını nerden bulup bize bu işkenceyi yaşattın? yani hadi senin aklın çalışmıyor o kesin, bunun iğrenç bir şey olduğunu, alakasız ve özensiz ve hatta belki de kasıtlı olduğunu başka kimse de mi görmedi? vah vah… kutluyorum seni ve senin bayramını arkadaşım… zenci şivesiyle ingilizce müzikler çalıp 29 ekim kutlamaya devam et sen… 

29ekim
ogün sadece taksim’de değildi kutlamalar, boğaz köprüsünde de enteresan bir ışık gösterisi vardı, fena değildi… ışık işte, keşke hep yansa…

ortakoy1
ortakoy2

ortakoy3

en iyisi beşiktaş’ta ki mustafa sandal konseriydi :) iyiydi yahu… mustafa sandal’a hiç bir zaman bilemeyeceği bir güzelliği yaşamamıza vesile olduğu içinde ayrıca teşekkürler ;) iyi geldi…
mustuva

Reklamlar

bu yazı O’na” üzerine bir yorum

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s