bayram tatilim

efenim yine bir macera :) bu sefer bilet bulma sıkıntım olmadı… bir minibüs ile geldim buraya kuzenim ve ben. ancak minibüse ulaşmam o kadar da kolay olmadı haliyle… o minibüse ulaşabilmek için otobüs ve metroya binmem gerekti, ardından 3 saat soğukta beklemem ve bana eşlik eden arkadaşımı da yanımda bekletmem gerekti ( sağolsun ) daha sonra kuzenimle buluştuıktan sonra 1 saat daha beklemem gerekti… ardındna bizi minibüse götürecek aracının çalışmayan aracını ittik :) çalıştırdık, bindik ve gittik… minibüse ulaşmamızın ardından orada da bir saatlik bir bekleyiş bizi bekliyordu ( bekleyişi beklemek hmmm :) ) ardından minibüs geldi… alahtan korktuğumuz gibi hışır keşir bir araç değil yeni model bir mercedesti… efenim minibüse binip izmit yolunu geçtikten sonra ardımızdan bir telefon geldi, minibüse bindiğimiz mahalle hep giresunlu olduğu için unuttulan valizi bize haber veriyorlardı :)) kuzenimin bavulu gece yarısı sokak ortasında kalmış ve bomba sanılmıştı… olayı anlayan mahalleli, bavulun fünye ile patlatılmasını engellemişti :))

12 saatlik pek sorunlu olmayan yolculuğun ardından geldik, ha sonra ben hasta olduk komalık evde yattım ve şimdi kendime geldim ve bir caféden bağlantı kurup yazmayı başardım, öyle mükemmel bi insanım gerisini siz düşünün artık…

Bir Cevap Yazın

