Dönem dönem 3D’lemeler

yine 3D merakım kabardı, bu sefer kararlıyım.. şirketim bana güzel bir PC tahsis ettiğinden beri daha da azimliyim :) 3D studio max 64 bit kurulu olan makinemde şimdilik bir kaç alıştırma yapıyorum…

wb1

bunlar da ilk sonuçlar :)

deneme1

görüldüğü üzere hemen çaydanlığa saldırdım e tabi bunun bir de animasyonu var, o da burada
ardından kaplamalara vs bulaştım ve aşağıdaki gibi birbirine çarpan iki küre ( mile :P) yapmaya çalıştım, fizik motoru kullanmadığım için çarpışma etkisi çok kıytırık oldu ama olsun, onun da animasyonu burada… 

mile

Bir Cevap Yazın

