Yeni ve süslü safari

safati

macintosh‘un internet gezgini safari‘nin en son ve oldukça süslü sürümü çıktı efenim… resimde de gördüğümüz üzere, bir kaç göze hoş gelen süsden başka bir güzelliği gözüme çarpmadı… ben vista üzerinde denediğim için midir bilinmez ama oldukça yavaş geldi bana… safarı 4. sürümüyle de beni tavlayamadı… oysaki chrome beni firefox‘dan ayırmayı başarmıştı.. halen chrome kullanmaya devam derim ;)

Yeni ve süslü safari” üzerine 5 yorum

  1. chrome gibisi yok cidden.süper hızlı,sade bir arayüzü var ama buna rağmen herşey elimin altında.fakat tek şikayetim bazı sitelerin chrom u desteklememesi.buna en son örnek http://www.ntvmsnbc.com sitesinin yeni tasarımında haber metinlerinin kayıyor olması gösterilebilir.

  2. Ya arkadaşlar nedir bu Chrome çılgınlığı? Ben çok merak ettim çok incledim ama böyle anlattığınız kadar abartı birşey bulamadım ? Opera 10 Alpha %100 başarı ile geçti. Bunu niye konuşmuyorsunuz? Size tavsiyem arkadaşlar Opera( Tema eklenti desteği diğerlerine göre çok iyi). Acid3 testi sonuçlarına bakmadınız mı?

  3. belkide anlamadığın şey, chrome’da abartı şeylerin olmaması sadelik içinde bir güzellik barındırıp, işini yapıyor olmasıdır ;) herzaman süslü püslü eklentili meklentili kaba saba şeyler üstün değildir… basit iyidir…

  4. Bencede.Sadelik ve hız herşeyde tercihimdir.Bir ton özelliği olmasada işime yarayan biçok özelliği var Chrome un.bana yetiyorda artıyor bile.Tek kusuru neden kaynaklandığını bilemediğim bazı kilitlenmeler oluyor çoklu sekmeler kullandığımda bazen.yinede vazgeçemiyorum.Alışkanlık yapıyor resmen.Okadar pratikki.Neyse yaw.Öve öve bitiremedim.Millette para veriyolar google dan sanıcak :)

Bir Cevap Yazın

