pardus 2008.2 C

yine mi pardus diyerekten, bir feryat dile getirmemizin ardından çok zaman geçtiği için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım :) süper ötesi meşguliyetimin arasında firmamızın koordinatörü ve proje yöneticisi baran’ın dizüstü bilgisayarına çaktırmadan pardus kurdum ve kısa bir incelemede bulundum! ;)

masaustu

masaüstünde bi değişiklik yok aynı, kurulum bittiğinde kaptan size masa üsttü vs ayarlarnızı yaptırıyor, ben bu görünümü seçtim.. güzel de oldu, ha ama o arka plan fotoğrafı bana ait. güzel çekmişim yahu yakıştı doğrusu ;)

gezgin

internet gezgini yine firefox… bu arada ilk defa pardus üzeride wifi ile internete bağlandım :) vista,xp kadar kolay olmasada bağlanmak sorun değil….

sistem

sistem bilgilerini görebildiğimiz kısım ise bir web sayfası gibi görünüyor sanki…

kendi bilgisayarıma kurduğum ve halen kapağını açıp orasını burasını kurcalayamadığım pardus 2008.2 c’yi onca işimin arasında ihmal de etmedim hani… ah adobe ve autodesk bir el atsa şu linux’a… hep kullancamya neyse…

pardus 2008.2 C” üzerine bir yorum

  1. Açıkçası Emrahcım, çok güzel bir iş oldu. ellerine sağlık. canavar gibi çalışıyor pardusum… inanıyorum adobe haykırışlarımızı bir gün duyacak…

Bir Cevap Yazın

