Ubuntu’da MSN

dizüstü bilgisayarıma kurduğum ve halen sıkılmadan kullandığım ubuntu’da msn dahil bir çok çvrim içi haberleşme aracına erişeblirsiniz… bunun için sadece ubuntu’da zaten yüklü gelen pidgin isimli yazılıma tıklamanız yeterli ;)

ekran-goruntusu-1

önce hangi sevisi kullanacağımızı seçiyoruz ( ben msn’i seçtim )

ekran-goruntusu-4 

gerekli yerlerini doldurduktan sonra hemen online oluyoruz…

ekran-goruntusu-2

sonra da konuşmaya başlıyoruz.. hepsi bu…

ekran-goruntusu-3

türkçe de dahil birçok dil seçeneğine sahip olan pidgin ile, tüm hesaplarınızı bir tek programda yönetebilirsiniz, örneğin msn ve gmail hesaplarınız gibi… bu arada pidgin sadece linux için değil, windows için de var ;)

Ubuntu’da MSN” üzerine 5 yorum

  1. Güzel bir haberleşme aracı fakat konuşma derken görüntülü konuşma desteği yok. Bu eksikliği tamamladığı için gnome üzereinde empathy’i tercih ediyorum. Fakat bakıyorumda kimse bu yazılımdan bahsetmiyor.
    Enteresan….

    1. merhaba, ubuntu 9.10 u yeni kurdum. doğal olarak bazı şeyleri yeniden öğrenmek yada işler hale getirmek istiyorum.
      umutsuz olmak la birlikte bir sorunu sizinle paylaşmak istiyorum. ubuntu türkiye forumuna kaydolmak istedim. iki kez denedim. bir hafta arayla bana aktivasyon kodu göndermediler. nasıl yararlanacam??? değişik yerler kayd oldum. yabancı dilim çok sınırlı fransızca

      şimdiden teşekkür.. kolay gelsin

  2. Pidgin üzerinde direk olarak olmasıda dolaylı yoldan pidgin üzerinde Fonomo eklentisini webcam ile konuşmak için kullanabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

