Vapurda Gördüğüm…

yoran bir turun ardından geri dönüşte bindiğimiz vapurda beni mutlu eden bir çok detayın arasından o çok özeldi. onca yol yürümüş, arkadaşımla fotoğraf çekmiştim***. sıcak, ter, ayaklardaki zonklama… pestilimiz çıkmıştı doğrusu… tüm bunların ardından dönüş yolumuzda, karşıya geçerken bindiğimiz vapur yepyeniydi. hani o hollanda’da yapılan en yenileri.. içi ferah, klimalı, LCD tv’li felan… pek kalabalık sayılmazdı, boş bir koltuk bulup oturduk… hep alıştığımız vapurların o bir kat daha yorucu atmosferinin aksine bu huzur verici bile sayılır dı ki…

o karşımdaydı…

karşı çaprazımda cam kenarında, bana dönük oturuyordu… birbirimizi farkettik. ilk gözüme çarpan ise yüzünün ne kadar güzel olduğuydu… tanıdık bir suratı vardı sanki, bir film yıldızı gibi. önceden tanışmıydık.. elbette imkansız… ama keşke…

ilgilenmiyormuş gibiydi :) ancak dönüp dönüp bakıyor olması, bunu farkettirmiyormuş gibi yapması öyle şirindiki… birbirimizi süzüyorduk inceden inceye..kafasını cama çevirip güya manzarayı izleyişi :) ama gözler hep birbirimizde…

beden dili bile benimleilgileniyordu sanki,her yönüyle.. bana mı yönelmişti… keşke bilebilsem…

o güzel yüzde bir hüzün gizliydi, birşeyden mutsuzdu… o anlık birşeyde olabilir ancak daha çok genel birşey, süren ve artık onun için olağan olmuş bir hüzün… anladım, hislerini bildim ama nedeni meçhul..

yaklaşık yarımsaatlik yolculuğumda, gözlerimi ondan alamadım desem yeridir. tabi öyle bön bön bakmadım ama hani inceledim :) güzeldi.. yanına yaklaşmak, konuşmak istedim. birşeyler engel oldu. beceremedim.. hiç beceremem zaten…

böyle şeyler yazmam, açıklamam, ifşa etmem.. ama ne bileyim, belki bir daha onu görüp mutlu olabilmek bencilliğine kapıuldığımdan mıdır bilinmez.. belki o bunu okur ve belki yine görürüz birbirimizi…

eğer okursan o vapurdaki güzel bayan, ben hani o şortlu, yanında fotoğraf makinesi olan… gözlüklü arkadaşıyla osmanlı tarihinden girip vapurun ne kadar rahat olduğuna kadar enteresan bir yelpazede konuşan kişiyim,hani hafif balık etli :) uzun boylu olan… şortlu :)) ne kadar ümitsizim…

neden fotoğrafını çekmedimki, hem ne işe yarıyor bu makine… çaresizim… hep böyle güzel kal…

Bir Cevap Yazın

