Festival insanı ben

amanın ne eğlence ne eğlence, çok eleştiririm de ben mi düzeltecem arkadaşım modundayım.. piuu, festival bahane can sıkıntısından aşırı bunalan bünye kendi eğlencesini yaratıyor haliyle :) benim gibi anti sosyali sosyalleştirme çabalarından bıkmayan dünya iyisi sevgili seko başaracak gibi :)) seko bu göbek atarken karelemeye çabaladığım insan;
sekoo

festival güya renkliydi bi yanda ateş çevirenler, tiyatrocular vs

tiyatro1

alevli

bir yanda konserimsi bişeyler…

thaband

tabi delimiz vs eksik değildi :) bu arkadaş beni bayaa bi tehdit etti fotoraflarını çekmem için, al işte çektim aha busun :))

deli

sonra çevremi fotoğraflamaya devam ettim, yazılar mazılar felan…

diren

smonph

sokakta

araya katja’da karıştı.. sabahtan beri festivalimsi şeyi fotoğraflamaktan yorgun düşmüş bi arkadaş :)

katja

daha ne videolar vs vs var da bizim hero’nun sansürüne takıldı ;) ASP

biz eğlendik ama festival bahane, muhabbet şahane… teşekkürler seko :)

Festival insanı ben” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

