çizim mizim…

Allah insanı açlıkla terbiye etmesin efenim :) iftar sofrasında ezanı beklerken cansıkıntısından çizdim, elbette hiç bir işimde olmadığım gibi bunda da bir iddiam yok.. herşey doğaçlama benim hayatımda.. gerçi bu günlerde artık uzun bir tatilin ihtiyacını çok hissediyorum. gözümü kapatınca photoshop ekranı, web sayfaları vs görmeye devam ediyorum… işte tüm bu sıkışıklıkta bu türşeyler de çıkabiliyor :) bana çok kızgın olan arkadaşım antoni için başladığım logo çalışmasıydı halbuki.. böyle oldu :)

ha bu arada friendfeed‘e fena kaptırdım :) tavsiye ederim…

çizim mizim…” üzerine 2 yorum

  1. Abilerin abisi kızarmıyım ben sana =))) Kızarım tabiki de yani hani benim tasarımlar kodlama yapacam sıkıntıdan bende patlıyorum vallaha =) Bizi ne paklar kadıkoy terasda bira patates paklar =)

Bir Cevap Yazın

