giresun’da…

memlekete zorunlu gelişimin ardından, madem geldim neden fotoğraflamayayım dedim, köy’den başladım.. işte ilk kurbanlar :)

annem:

annem

herşey onun başının altından çıktı :)) yok şaka tabi belinde rahatsızlık olduğu için hayırlı ve tek evlat olarak ben yıllık iznimi bayram tailiyle birleştirip o’nu bakmaya geldim.. dünyadaki hiç birşey annem’in saçının bir telinden daha değerli olamaz…

babanne:

babannem

ömrü tarlalarda geçmiş ve varlığın içinde çok yokluk çekmiş 9 çocuk anası… babam gibi süpersonik bir psikopatı nasıl bir bünye doğurdu diyorsanız, işte burada :) geri kalanından bahsetmiyorum bile…

tefik:

tefik

kendisi rütbe olarak amcam olmasına karşın benim için tefik olmaktan öte değil… o da kendi çapında bir psikopat ama bana sökmez, amca mamca demez topuklarına sıkarım adamın :)) kendisi derin felsefi akımlardan etkilenmiş ve tefikizm isimli bir oluşum kurmuştur :) ancak tek üyesi  kendisidir.. hanımı bile sallamamaktadır oluşumunu moluşumunu.. yerler adamı :)

hatce:

hatice

kendisini fasülye ayıklarken gördüğümüz şahıs olan tefiğin hanımı hatce yengem.. kendisi dünya iyisi bir insandır, cefakar ama oldukça dirayetlidir… dikkat edersek üzerindeki hello kitty tişörtü ile esasında bünyesinde barındırdığı o genç kişiliğini görebiliriz :))

zeynep hala:

zeynepHala

tüm zeyneplere olduğu gibi kendisine de zaman zaman zeyna denmiş ama bu lakabı çoğukez gestapo olarak nitelendirilebilecek tavrıyla oldukça iyi haketmiş  zeynep halam… köyün delikanlısıdır… adamı uçurur :)

gülşah:

gulsah

doğdu doğalı kendisiyle iki çift laf edememişizdir herhalde.. sülale zaten büyüktü, of of biz büyüdükçe ve zivikler çoğaldıkça hep karmakarışık oldu. hey gidim daha dün dü bunlar ne ara büyüdü :)) bunlardan ufakları da var :))

bebeler:

bebeler

bebeler1

bunları hiç tanımıyorum bir iki tanesini gözüm ısırıyor ama yeni nesil uzuncakum’lular :)) du bakalım…

semih:

semih

tefik ile hatcenin ortak ürünlerinden ;) bundan başka iki dana bi de kuzuları var.. ha bir de salih’leri var… efenim semih’in işi gücü yakışıklı olim.. cix durim, kızlar ve ütülü tişörtlerdir… güzel resim çiziyormuş, ben henüz görmedim ancak peşinden koşulmayan yeteneğin de bir değeri yoktur değil mi ;)

samet:

samet1

http://tr.wikipedia.org/wiki/Büyük_insansı_maymunlar

kadayıf:

kadayif

enfesti :)

ben:

ben

hiç aradan çıkmayayım zaten :)) bazen böyle net olmayan üzerinde yansımalar kırılmalar oluşmuş fotolar da tesadüfen de olsa iyi çıkabiliyorum ;) madem nadir bi foto, öyle ekleyeyim dedim…

halen giresun’dayım.. umarım biraz daha fotoğraflayabilirim…

giresun’da…” üzerine 4 yorum

  1. Bende baya içsel bir yazı diye heveslendim :) içsel değil baya dışsal olmuş bu, hatta görsel olmuş hoş olmuş..Epeyce anlatttı bişeyler bana.He bide gözünün geniş halkasını daha yakından incelemek istiyorum :) Malum gözlere karşı bi zaafım var ;)

  2. abicim elıne koluna saglık super olmus aileyı bu kadar güzel anlatabılen tek ınsansın helal sana :D:d:d:d:d muhtesem olmus…

  3. Ellerine sağlık siyah beyaz ya da renkli farketmez… sanki ben de fotoları çekerken ordaymışım gibi ya da bir hikayenin götürdüğü yere gitmişim gibi…. fotoğraflamaya devamm

Bir Cevap Yazın

