windows 7

windows 7 yarın sabah raflardaki yerini alıyormuş, ancak microsoft’da çalışan bir arkadaşınız olunca lisanslı full sürüme bir gün önceden erişme şansınız olabiliyor, hem de ultimate.. napim ömrümde ilk kez torpilli bişey geçti elime onu gösterim dedim :) http://ff.im/af6x5

windows 7” üzerine bir yorum

  1. xp ve vista nın yeri bir başka ama windows 7 çok sağlam geliyor. 4 aydır test ediyorum kesinlikle deneyin hatta alın. bana hediye ettiler ben alamam artık şansımı kaybettim :D

Bir Cevap Yazın

