akşamında parti sabahında gezi

efenim FF’e takılanlar olaraktan biz, bilişimciler, reklamcılar, fotoğrafçılar vs vs’ciler bir araya gelip eğleniriz :) güzel de olur… oldu da, daha da olacak…

like night toplantıları güzel oluyor, bir çok insanla fotoğrafın oluyor.. tanışıyor arkadaş oluyorsun :)

ayrıca benimle ilk defa tanışan insanların aa seni tanıyorum takip ediyorum vs demeler i okadar hoş ki  :) hayranlarım varmış yahu.. çok sevindim hepsine çok teşekkürler… nezaketlerine layık olmaya çalışcam :))

sonra cumartesi sabahında çıktım gezdim ortaköy yaptım, beşiktaş ordan taksim’e geçiş… mustafa amca’nın çayını içmeden de olmaz hani ;)

http://friendfeed.com/emrahserdaroglu

akşamında parti sabahında gezi” üzerine 5 yorum

  1. “ayrıca benimle ilk defa tanışan insanların aa seni tanıyorum takip ediyorum vs demeler i okadar hoş ki :) hayranlarım varmış yahu.. çok sevindim hepsine çok teşekkürler… nezaketlerine layık olmaya çalışcam :))”

    evet onlardan biri benim sanırım :)

  2. ya gördün mü akideşim ben sana demedim mi mis sürü mis sürü hayranın var işte:)tek hayranın ben değilmişim bak gördün mü şeker.kalitesin ve çok kişi bunun farkında…

Bir Cevap Yazın

