ModelWars

model sıkıntımın üzerine bir feed açmamla başladı herşey, sağolunsun bir çok kişi bana ulaşıp model olabileceğini söyledi.. bir çoğu nedense sözünü tutamadı :) ancak sözlerinin arkasında duranlar  da var elbette.. velhasıl kelam, bu döndü dolaştı hadi toplanalım kahve içelime döndü. buluştuk içtikte, yine pek sevgili arkadaşlar tek sözümüze geldiler taa uzaklardan işlerini güçlerini bırakarak sağolsunlar.. hem de benim fotoğraflarımı, çalışmalarımı da beğenme nezaketini gösteriyorlardı! almanya’dan gelen bile vardı sırf beni görmeye.. mutluyum gururluyum :) ha kime niyet kime kısmet misali, nezaketlerine nail olmaya çalıştığım arkadaşlarımdan bill yani o almanyadan gelen.. benim modelim oldu.. ha öyle özenli bir çalışma olmadı ancak yine de güzel oldu vesselam :)

bu sefer de kahvenin hatrı daim oldu :) gelen tüm arkadaşlarıma tekrar teşekkürler…

x4

burcak3

dilayda1

http://www.flickr.com/photos/emsvizyon/4057993052/

http://friendfeed.com/emrahserdaroglu/bcd061c6/beni-taa-almanyalardan-ziyarete-gelen-bill

http://friendfeed.com/emrahserdaroglu/b1d5aab1/dunku-bulusma-guzeldi-vesselam-biraz-yansd

Bir Cevap Yazın

