güzel bir haftasonuydu

cuma akşamı koray‘ın danimarka’dan sınıf arkadaşlarıyla buluştuk eğlenceliydi ;)

cumartesi de bizimkilerle buluştuk, bence daha eğlenceliydi :)

hep tuğba hep irem :) ortaköyde yeme içme faslı bir iki pozun ardından taksime doğru hafiften bir geçiş ;)

şapkalar takıldı taksim turu atıldı, hatta ben dahi takdım düşünün.. artık bir fötr şapkam var :)

öyle beyoğlu’nun biryerlerinde oturduk, heryer tıklım tıklımdı ;) şapka takmış ve ellerinde slr makineleri olan bir grup genç kendi çapında eğlenerek ilgi topladı haliyle.. bir baktık arka masamızda mehmet turgut oturuyor :) sevindim.. gitmedim, yanı kalabalıktı…

mehmeturgut
hehe bize bakıyor :) eminim, kim lan bunlar diyordur.. bizdik abicim bişi yok yani asayiş berkemal…

güzel bir haftasonuydu” üzerine bir yorum

  1. süpersiniz ya ama bu kadar ballandıra ballandıra anlatmasanıza özendirtmesenize insanı….Yok yok vazcaydım sizin keyfiniz yerinde olsun yeter ki gün olar biz de katılarız belkim…:)

Bir Cevap Yazın

