like nite 2

pek sönük bir gece sayılmazdı o iğrenç müziklere rağmen. biz çok eğlendik çünkü hep beraberdik.. yine tanınmanın ve biliniyor olmanın, o bilenlerle tanıyanlarla tanışmanın sevincini yaşadım. ayrıca tanışmayı çok istedikleirmle tanıştım ve onlarla kaynaşıp ne de güzel anlaştım :) özellikle göktaşı ile kafadar olcam diye ümit ediyorum.. inter galaktik arkadaşım benim :) ha bu arada tuğba ile artık ayrılmaz ikiliyiz.. e tabi baş belam burçak da ayrı bir konu :)) murat küçükosman ise içince ayrı şeker çok içince ayrı psikopat oluyor :P seviyoruz kendilerini…

işte göktaşı ve başak, iki yeni favorim ama elimin altındaki nurcan ( hem teleskop yapmayı da biliyor ) artık benden kurtulamicak nıhoha :))

ve başbelam  objektifimi nereye doğrultsam zırt karşıma çıkan burçak hanfendisi :)

ve meleklerim tuğba ve gabriela.. ikisi de çok tatlı ama tuğbam bi numero be yav :)) ha bi de murat var orda onu geç.. vitaminsiz :)))

sonra deli gibi eğlenildi

şu kızın hastasıyım yahu :) ne tatlı birşey o öyle… adını da öğrenemedim ki telefon mail felan alsam :P

eğlenceye devam…

veeee mutlu son :)

:))) hahahahaaa ;)

 

like nite 2” üzerine 2 yorum

Bir Yanıt Bırakın

