yolculuk

hangi akla hizmetse yine düştük yollara, vardır bir hayır deyip kendimizi avutmaktan başka bir yol yok elbette. dizüstü bilgisayarım da kırıldığı için online olmakta sıkıntılı olcam ama fotoğraf çekmeye devam etcem :) gerçi fotoğraflayacak ne kaldıysa… gerçi tatil kısa ama yol uzun, 15 saat git gel eder 30 saat.. otobüsle elbette.. herneyseki dönüşte çok güzel bir hayat beni bekliyor olacak diye tahmin ediyorum… şimdilik bu kadar.

ben dönene kadar bunlarla idare edin :) önden ofisin bir kaç artistik fotosu:

elbette yine benim çektiğim bir kaç güzel kız fotosu :) ceren, burçak, tuğba ve dilayda ;)

bugünlerde şu şarkıya takmış durumdayım, ben dinliyorum siz de dinleyin.. 80’lerden bir parça: http://listen.grooveshark.com/#/song/You_Keep_Me_Hangin_On_1987_/21638529

e görüşürük madem napalım.. kutlu bayramlar herkese…

yolculuk” üzerine 4 yorum

  1. Sana da iyi bayramlar abicim. Hayırlısıyla git gel, herkesin elini öp. Dönüşte toplanılan harçlıkları kırışırız :)

Bir Cevap Yazın

