bu günlerde…

yeni bir yıl daha yaklaşırken senenin dibinden diğer senenin ağzını görmeye başlıyoruz.. haliyle bunun da güzel bir ağzı var, acaba bana uğur getiri mi diye düşünüyoruz.. uğur şans vs vs :) kar yağsa bari… ben de fotoğraf çeksem.

30 yaşıma da bir kaç gün kaldı. 30 yaşıma kadar sağl sağlim gelebilemek bir yana bu yaşı görecek olmak.. çocukluk defteri kapanıyor gibi geliyor. hakikaten ağırmış. bu zerk edilen bir güdü değil.. bu gerçek birşey. karşı konulamaz bir gerçek.

umarım sevgi dolu huzurlu bir yıl olur 2010.. bilim kurgu filmi ismi gibi geliyor bu yıl… ben bilim kurgu istemiyorum, romantik komedi istiyorum bu yıl.. :)

her neyse, işte yeni yıl tebrik kartım.. hepinize :)

bu günlerde…” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

