Avrupa Kültür Başkenti İstanbul

bu akşam kutlamaları başlayacak olan istanbul kütür başkenti etkinlikleri için yapılan hazırlıkların, dün akşam yolumuz taksim’e düştüğünde tamamlandığını ve sahnelerin kurulduğunu gördüm. metro’nun meydan çıkışına tarkan için oldukça hoş gözüken bir sahne kurulmuştu, hemen yan tarafına otobüs duraklarının olduğu taraftaki park alanına ise alevli malevli ışıklı dans gösterilerinin yapılacağı bir platform vardı, o daha da etkileyiciydi çünkü üzeri ışıklı insanlar havada uçuşuyordu görülmeye değerdi :)

tabi ben bu beceriksizce fotoları çekmeye uğraşırken bir yandan da soğukla mücadele etmiyor değildim hani :) deklanşöre dokunmak bile acı vericiydi :)) ayrıca otobüs altında kalıyodum, ha ayağımın defalarca birşeylere takılıp tökezlemelerimi saymıyorum bile.. o kadar kendimi kaybettim düşünün :))

efenim istiklal cad. beyoğlu ilerlerken tünelin civarında, şişhane metrosu girisinde ışıklı bir panelin önünde gençler, jazz, blues ritmler yakalamış ha gayret çalıyorlar. insan dinlemeden edemiyor, ray charles’in hit the road jack parçasını çalarlarken farkettim onları.. geçtim karşılarına bir kaç pozlarını çektim gençlerin… sonra yanlarına gittim, dedim abi grubunuz var mı.. yooo burda tanıştık, öyle takılıyoruz dediler :) güldük… grupları bile yok! ama uyumlu ve iyiler, trombon çalan çocuğun adı umut’du sanırım, kemancı da barış ama gitaristin adını unuttum :) dinlenilesiler… kültür başkenti kutlamaları ile ilgileri yok ama kültür başkenti ünvanını hakettiğimizin birer kanıtılar…

http://ff.im/enWHH | http://ff.im/enSqy

Avrupa Kültür Başkenti İstanbul” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

