Cumartesi Pazar

cumartesi günü;
istanbul avrupa’ya kültür başkenti olmasını ilginç gösteriler konserler vs’ler ile kutlamaya başladı, ben de yağmur yağış dinlemeden evde oturacağıma o kalabalığın arasına buz gibi soğuk ve tiksindirici yağmura rağmen karışayım istedim ;) gerçi tiksindirici olan soğuk değildi sadece.. kırolar elbette kaçınılmaz bir gerçeklerdi.. hatta baylı bayanlılardı.. ırkçılık olarak görülmesin ama kesinlikle ayrı bir türler..

önce hani o provalarına denk geldiğim pandoralılar vardı ( pandoralılar diye ben diyorum yahu :) gerçi provalarını izlediğim için pek ilgi çekici gelmedi, zaten çok uzun tuttular baydı milleti.. herkes tarkan diye ıslık çalıyordu :) ancak havai fişek gösterisi kalabalığı etkiledi…

hepsinden önce astoria’da buluştuk. konuştuk, kaynaştık, fikir alışverişinde bulunduk, sevindik :) kahve içtik.. gayet de güzeldi ;)

pazar günü ise yahşi batı filmine bir kere daha gittim, bence iki kere izlenmeyi hakeden bi film.. hele recep ivedik gibi bir şey vizyona girebiliyorken of of.. recep ivedik demişken, fragmanına tahammül edemiyorken ben, sağımda solumda kahkahlarla salyalar saçarak gülen insanları gördükçe kendimi bir garip hissettim, sanırım sorun bende dedim… sağlık olsun ;) yahşi batı süper bir film.

Cumartesi Pazar” üzerine 5 yorum

  1. hareketli haftasonuydu havayi fişekler na’vi ler ve tarkan hepsi görülmeye değerdi … konser 10:15 de bitti..
    kültür başkentinin metrosu saat 10 da kapanıyor :)

Bir Cevap Yazın

