Tuğba’nın Şiir Blogu

şiir sevmem demiştim defalarca, ancak tuğba bana şiirleri sevdirmekte ısrarcı olsa gerek benim için bir şiir yazmıştı, esasında bizi anlatan bir şiirdi bu. şimdi ise bunun gibi bir çok şiirini kendi bloğunda yayınlıyor ;) seviyoruz kendisini… hadi bakalım :)

Tuğba’nın Şiir Blogu” üzerine bir yorum

  1. Emrah’çım öncelikle sana her şey için teşekkür ederim. Sayende benim de bir blogum oldu. Şiire olan tutkum sana da yansıdı sonuçta. Ama hala şiiri sevmediğini biliyorum :)) Blogunda bana da yer verdiğin için tekrar teşekkür ederim… Seviyorum seni :) Başarılar dilerim..

Bir Cevap Yazın

