ve Canon Furkan’ı Gördü :)

bir like night akşamına rastlar furkanla tanışmam :) herkesin eline tutuşturduğu canon see him tabelasıyla kare kovalamaca oynuyordu… esasında kovaladığı şey canon 5D mark II imiş sonradan öğrendim. bunu başarmak için yüzlerce fotoğraf çekmesi gerektiğine inanıyordu. çekti de…  ikibin’in üzerinde fotoğraf kareledi canon see him diye bağıran!

hep o çekecek değilya, ben de o’nu karelemiştim :) bir kere… bir kare.

kendi blogunda yayınlıyordu macerasını elbette ancak sosyal mecrada da çok ilgi de görmüştü furkan. gazetelere bile yazı olmuştu kendisi. şimdi ne oldu? ve canon furkan’ı gördü.. o çok istediği canon 5D’sine kavuştu.. azmin ve sabrın sonu. teşekkürler furkan, insanlara istikrarlı ve kararlı olmanın ne demek olduğunu bir de sen gösterdiğin için…

not: ben de çok istiyorum bu makinadan ama artık bir kere yer bu numara başka birşey için denemek gerek :D acaba mercedes see me  diye de ben mi dolaşsam :) hehe şaka.. mı.. dur.. acabaaa :))

ve Canon Furkan’ı Gördü :)” üzerine 2 yorum

Bir Yanıt Bırakın

